menusearch
radiokourosh.ir

آخرین اخبار سینمای ایران در صدای پردیس کورش +خبر صوتی

اپلیکیشن اندروید رادیو کورش
۱۳۹۸/۴/۲۵ سه شنبه
(1)
(0)
آخرین اخبار سینمای ایران در صدای پردیس کورش +خبر صوتی
آخرین اخبار سینمای ایران در صدای پردیس کورش +خبر صوتی

رادیو کورش

+ در جشن "حافظ" تندیس دستاورد فردی ویژه برای تأثیرگذاری در موفقیت آثار سینمایی به رضا عطاران رسید .
علی سرتیپی تهیه‌کننده سینما حین اهدای این جایزه گفت: ما سینما کوروش را ساختیم که یکی از بهترین‌های سینماست و امیدوارم فیلم «کوروش» هم ساخته شود. باید از رضا عطاران قول بگیریم که سخت‌گیری نکند و بیشتر فیلم بازی کند تا اوضاع سینما خوب شود.
+ پیش تولید رسمی فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد، نویسندگی اکتای براهنی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی آغاز شد.
محسن تنابنده نخستین بازیگری است که حضورش در فیلم قطعی شده و قرار است نقش قاتل عنکبوتی را بازی کند.
«عنکبوت» روایت زندگی مردی است که قصد دارد ریشه فساد را خشک کند و در حقیقت آسیب‌شناسی و نقد نگاه تند او است.
«عنکبوت» بازیگران مطرح دیگری دارد که طی روزهای آینده معرفی می‌شوند. پیش بینی می‌شود با آغاز فیلمبرداری در اواخر تابستان، نخستین نمایش فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باشد
+ اکران مردمی فیلم "شبی که ماه کامل شد" دوشنبه 24 تیر در پردیس کورش برگزار می شود. این اکران با حضور بازیگران فیلم در ساعت 17:45خواهد بود و در صورت استقبال تمدید خواهد شد.
" شبی که ماه کامل شد " فیلمی به کارگردانی نرگس آبیار، نویسندگی نرگس آبیار و مرتضی اصفهانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۱۳ رشته این جشنواره، توانست ۶ سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره پردازی را به خود اختصاص دهد.
اکران مردمی فیلم " کار کثیف " اثر خسرو معصومی چهارشنبه 19 تیر ساعت 20:20 دقیقه در سالن 6 پردیس کورش برگزار می شود. در این اکران عمع عوامل حضور خواهند داشت و چهره های سرشناسی مثل مسعود فروتن، اکبر معززی، رسول صدرعاملی و ... نیز عوامل را همراهی می کنند .
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: فرهاد تصمیم میگیرد برای مهاجرت به ترکیه سفر کند اما به دلیل گرفتاری‌هایی که برایش رخ میدهد نه تنها مهاجرت، بلکه برای بازگشتش به ایران نیز در هاله‌ای از ابهام قرار می گیرد.

 

فایل خبر صوتی: