menusearch
radiokourosh.ir

حضور مهناز افشاردر فیلم قسم تایید شد .

اپلیکیشن اندروید رادیو کورش
۱۳۹۷/۶/۱۹ دوشنبه
(0)
(0)
حضور مهناز افشاردر فیلم قسم تایید شد .
حضور مهناز افشاردر فیلم قسم تایید شد .

رادیو کورش _ «قسم» عنوان موقت دومین فیلم بلند محسن تنابنده در مقام کارگردان است که آن را به شکل مستقل به تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی می‌سازد.وسیروس مقدم به عنوان مشاور کارگردان در این پروژه حضور خواهد داشت .

فیلمنامه «قسم» را خود تنابنده نوشته که یک درام اجتماعی است. این فیلم هم‌اکنون در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگران است وطبق اخبار جدید گفته میشود مهناز افشار به فیلم سینمایی «قسم» حضور خواهد داشت .

محسن تنابنده، کارگردان فیلم «قسم» پیش از این فیلم «گینس» را جلوی دوربین برده است. این فیلم در زمان اکرانش به درآمدی سه میلیارد تومانی دست پیدا کرد. تنابنده اما بیشتر از کارگردانی، در زمینه بازیگری فعال بوده است. او در کارنامه کاری‌اش در فیلم‌هایی مانند «سن پطرزبورگ»، «هفت دقیقه تا پاییز» و «آفساید» حضور داشته است. همچنین به تازگی فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» با بازی محسن تنابنده به عنوان یکی از گزینه‌های معرفی به اسکار توسط سینمای افغانستان انتخاب شده است. مهناز افشار، اولین بازیگر فیلم «قسم» در فیلم‌هایی مانند «آشفته‌گی»، «دارکوب»، «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا»، «نهنگ عنبر»، «دلم می‌خواد» و «آتش بس» نقش آفرینی کرده است.