menusearch
radiokourosh.ir

نوروزی دوست داشتنی با «رحمان ۱۴۰۰» و «متری شیش و نیم»

اپلیکیشن اندروید رادیو کورش
۱۳۹۸/۱/۱۲ دوشنبه
(0)
(0)
نوروزی دوست داشتنی با «رحمان ۱۴۰۰» و «متری شیش و نیم»
نوروزی دوست داشتنی با «رحمان ۱۴۰۰» و «متری شیش و نیم»

رادیو کورش - در روزهای پایانی تعطیلات نوروز ، شاهد افزایش حضور علاقمندان در سینماها وفروش های خوب نوروزی برای فیلمهای در حال اکران هستیم .

از میان هفت فیلم روی پرده دو فیلم «رحمان ۱۴۰۰» به کارگردانی منوچهر هادی و «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی در صدر جدول فروش قرار دارند و وضعیت بسیار مطلوبی را تجربه میکنند .

«رحمان ۱۴۰۰» تا به الان ۹ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان فروش داشته و ۷۱۱ هزار و ۱۸۳ نفر مخاطب را به سالنهای سینما کشانده است و مسلما به زودی از مرز یک میلیون تماشاگر گذر خواهد کرد.تازه‌ترین فیلم منوچهر هادی با توجه به درون‌مایه کمدی که دارد به نظر می‌رسد تا حداقل چند هفته دیگر این روند مثبت را حفظ خواهد کرد و در میان پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۹۸ جایگاهی را برای خود رزرو می‌کند.

«متری شیش و نیم» دومین فیلم پرمخاطب سال ۹۸ به شمار می‌آید که با وجود محتوای غیرکمدی که دارد توانسته از رقابتی سخت موفق بیرون بیاید و به فروش قابل قبولی نیز دست پیدا کند. «متری شیش و نیم» تا به امروز شش میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان فروخته و ۴۹۵ هزار ۷۴۳ تماشاگر داشته است و خیز بلندی برای شکستن رکورد پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سینمای ایران برداشته است.

فیلم روستایی البته از نظر تعداد مخاطبان به یک رکورد قابل توجه نیز دست پیدا کرده است و در بازه ششم تا نهم فروردین توانسته روزانه بیش از ۵۰ هزار تماشاگر داشته باشد که در هیچ فیلم غیرکمدی دهه ۹۰ دیده نمی‌شود.