menusearch
radiokourosh.ir

آتش اشتیاق کورشی ها ، باردیگر شعله ور

اپلیکیشن اندروید رادیو کورش
۱۳۹۷/۵/۲۳ سه شنبه
(1)
(0)
آتش اشتیاق کورشی ها ، باردیگر شعله ور
آتش اشتیاق کورشی ها ، باردیگر شعله ور

فیلمنامه «شعله‌ور» به طور مشترک توسط هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله به نگارش درآمده است و مضمونی اجتماعی و حال و هوایی فلسفی عرفانی دارد. این فیلم داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
آنچه طرفداران نعمت الله را بیش از پیش برای تماشای جدیدترین ساخته‌اش مشتاق و منتظر نگه داشته است همکاری مجدد او با هادی مقدم دوست است. حاصل همکاری این دو تاکنون سریال پرطرفدار وضعیت سفید و دو فیلم سر به مهر و بی‌پولی بوده است که فیلم بی‌پولی موفق به دریافت سیمرغ بلورین فیلم برگزیده تماشاگران در بخش مسابقه سینمای ایران در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر شده است.

سهراب پور ناظری به عنوان هشتمین همکاری خود با حمید نعمت الله آهنگسازی «شعله ور» را بر عهده داشته است. پیش از این پور ناظری در آثاری چون وضعیت سفید، رگ خواب، آرایش غلیظ و... با حمید نعمت الله همکاری داشته است. شعله ور بر خلاف رگ خواب
که فیلم زنانه ای بود یک فیلم کاملا مردانه است. همبازی شدن امین حیایی و فرزندش دارا حیایی نیز از دیگر نکات جالب فیلم است.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:

تهیه کننده: محمدرضا شفیعی

بازیگران: امین حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری، پانته‌آ مهدی نیا

مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، مدیر برنامه‌ریزی: داوود باقری، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، تدوینگر: مهدی سعدی، عکاس: امیرحسین شجاعی، دستیار تهیه کننده: سید سجاد طباطبایی، مشاور رسانه‌ای: راضیه جباری، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صب