menusearch
radiokourosh.ir

آغاز سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

اپلیکیشن اندروید رادیو کورش
۱۳۹۷/۶/۹ جمعه
(0)
(0)
آغاز سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
آغاز سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

رادیو کورش _  دبیر این جشنواره با اشاره به اینکه 118فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اکران می‌شود گفت: ۴۱فیلم در بخش سینمای ایران، ۴۵فیلم در بخش بین‌الملل و ۳۲فیلم در بخش غیررقابتی به‌عنوان فیلم‌های برگزیده این جشنواره در اصفهان اکران می‌شود.
علیرضا داد با اشاره به نمایش‌های ویژه بخش بین‌المللی افزود: در این بخش دو اثر از میازاکی، فیلم‌ساز ژاپنی، ۶ اثر برگزیده فستیماژ فرانسه، ۶ اثر از اینترفیلم برلین، ۱۲ اثر از جشنواره دانشجویی فرانسه و ۵ اثر از آثار روز سینمای ایران وجود دارد که فیلم‌های خارجی جشنواره تنها در این رویداد در ایران قابل مشاهده هستند و پس از جشنواره دیگر در ایران اکران نمی‌شوند.
وی با بیان اینکه فیلم های این جشنواره در مجموعه سینمایی سیتی سنتر، مرکز سینمایی چهارباغ و سینما فلسطین اصفهان اکران می شود گفت:در جشنواره امسال سه نکوداشت شامل بزرگداشت خانم فریال بهزاد، مرحوم ناصر چشم‌آذر و برادران دالوند برگزار می شود.
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در پیامی به این جشنواره، تماشای صلح و دوستی در جهان فردا را در گروی توجه به کودکان و نوجوانان دانسته است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قسمتی از این پیام آورده :جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، عرصه ای برای تجلی این ارزش ها در دیار فرهنگ و هنر، اصفهان است.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان تا 14شهریور در اصفهان برپاست.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات این جشنواره به نشانی اینترنتی http://www.icff.ir مراجعه کنند.