menusearch
radiokourosh.ir

جورج کلونی پر درآمدترین بازیگر مرد در سال 2018 شد

اپلیکیشن اندروید رادیو کورش
۱۳۹۷/۶/۲ جمعه
(0)
(0)
جورج کلونی پر درآمدترین بازیگر مرد در سال 2018 شد
جورج کلونی پر درآمدترین بازیگر مرد در سال 2018 شد

رادیو کورش _ هفته گذشته فهرستی از پر درآمدترین بازیگران زن در سال ۲۰۱۸ منتشر شد که در آن اسکارلت جوهانسون با ۴۰.۵ میلیون دلار درآمد پر درآمدترین بازیگر زن در سال ۲۰۱۸ بود. حال در جدیدترین اخبار فهرست پر درآمدترین بازیگران مرد در سال ۲۰۱۸ نیز منتشر شده است.

وب‌سایت فوربس فهرست ۱۰ بازیگر پر درآمد مرد در سال ۲۰۱۸ را منتشر کرده که طبق آن،‌ جورج کلونی با ۲۳۹ میلیون دلار درآمد، به پر درآمدترین بازیگر مرد در سال ۲۰۱۸ تبدیل شده است.

جورج کلونی یک ایرلندی-آمریکایی و متولد لکزینگتون در ایالت کنتکاکی در ایالات متحده است. پدربزرگ وی، نیکلاس کلونی، به همراه خانواده‌اش، از ایرلند به ایالات متحده مهاجرت کرده‌است. مادر وی نینا بروس، و پدرش نیک کلونی، یک روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون و سیاستمدار آمریکایی می‌باشد.

فیلم‌های یک روز خوب با خارج از دید  ، از طلوع تا غروب، ای برادر کجایی و طوفان کامل که عموماً فیلم‌هایی اکشن بودند، او را به بالاترین درجات موفقیت و شهرت رساند. . از سال ۱۹۸۴ تا سال ۱۹۹۵ بیشتر فعالیت‌های جرج کلونی در زمینهٔ بازی در مجموعه‌های تلویزیونی بوده‌است.

در ۱۸ ژانویه ۲۰۰۸، سازمان ملل متحد جرج کلونی را عنوان یکی از سفیران صلح خود برگزید.

وی تلاش‌های بشردوستانه گوناگونی نیز انجام می‌دهد از جمله کوشش برای چاره‌یابی نزاع دارفور، گردآوری پول برای قربانیان زمین‌لرزهٔ ۲۰۱۰ هائیتی و ساخت فیلم‌های مستند هم‌چون «شن و اندوه» برای افزودن آگاهی در مورد بحران‌های جهانی.