menusearch
radiokourosh.ir

رئیس سازمان جهانی و رئیس کمیته فنی کیوکوشین کان کاراته در کورش مال + فیلم

اپلیکیشن اندروید رادیو کورش
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ پنج شنبه
(5)
(0)
رئیس سازمان جهانی و رئیس کمیته فنی کیوکوشین کان کاراته در کورش مال + فیلم
رئیس سازمان جهانی و رئیس کمیته فنی کیوکوشین کان کاراته در کورش مال + فیلم

رادیو کورش ، شنبه 11 اسفند ماه کانچو هاتسو رویاما رئیس سازمان جهانی کیوکوشین کان کاراته، شیهان هنیه بوسمن رئیس کمیته فنی کیوکوشین کان کاراته، دکتر رضا شیوا رئیس شورا و مرکز رقابت ریاست جمهوری و دکتر داوود دانشفر رئیس سازمان جهانی کیوکوشین کان کاراته ایران و خاورمیانه از کورش‌مال بازدید به عمل آوردند.

کانچو هاتسو رویاما رئیس سازمان جهانی کیوکوشین کان کاراته که برای سومین بار به ایران سفر کرده است گفت: با نگاه به سفرهای قبلی که به ایران داشتم می‌توانم بگویم تفاوت‌های چشمگیری در ایران رخ داده است؛ وجود چنین مرکز تجاری، فرهنگی و تفریحی بزرگی با چنین سطح خدماتی حاکی از پیشرفت ایران در طی این سال‌ها است.

رئیس سازمان جهانی کیوکوشین کان کاراته از میهمان‌نوازی ایرانی‌ها به عنوان یکی از قابل توجه‌ترین خصایص‌شان نام برد و گفت: بازدید از کورش‌مال یکی از خاطرات لذت‌بخش ما در این سفر است؛ ضمن اینکه از صرف غذاهای خوشمزه‌ ایرانی نیز لذت بردیم.

شیهان هنیه بوسمن رئیس کمیته فنی کیوکوشین کان کاراته نیز گفت: این اولین بار است که به ایران سفر کرده‌ام و حداقل با مشاهده این مرکز باید بگویم ایران پیشرفته‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کردم.

رئیس کمیته فنی کیوکوشین کان کاراته همچنین علاقمندی ایرانیان به ورزش کاراته را ستود.

در ادامه دکتر داوود دانشفر رئیس سازمان جهانی کیوکوشین کان کاراته ایران نیز هدف از این سفر را برگزاری مسابقات بین‌المللی کیوکوشین ‌کان کاراته با حضور 10 کشوراعلام کرد و گفت: چنین بازدیدهایی، ضمن برگزاری مسابقات، با هدف آشنایی و معرفی افتخارات ایران عزیز انجام می‌شود تا نگاه جامعه جهانی خصوصا جامعه ورزشی نسبت به ایران هرچه مثبت‌تر شود.

مهندس میرعالی مدیرعامل کورش‌مال هم گفت: همواره خود را موظف به ارائه تصویری شایسته و در شأن ایران عزیز، خصوصا در انظار و اذهان میهمانان خارجی می‌دانیم و به همین دلیل است که ارائه خدماتی برتر و متمایز را به عنوان رسالت کورش‌مال تعیین کرده‌ایم.

مهندس میرعالی افزود: اینجانب عضو مجموعه کیوکوشین کان کاراته هستم و این فرصت را مغتنم دانستم تا با دعوت از این اشخاص بتوانیم به نحوی سهم خود در صنعت گردشگری و توریسم کشور عزیزمان ایران را ادا نموده و گامی در جهت بهبود رویکرد گردشگران خارجی خصوصا اشخاص مطرح در عرصه‌های بین‌المللی برداریم.

مسابقات بین المللی کیوکوشین کان کاراته با حضور 12 کشور 9 اسفند ماه در مجموعه ورزشی بتیس دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

 

در ادامه توجه شما را به گزارش تصویری رادیو کورش از این خبر جلب می نماییم.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر