menusearch
radiokourosh.ir

نوروزی شاد با " رحمان 1400"

اپلیکیشن اندروید رادیو کورش
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ جمعه
(0)
(0)
نوروزی شاد با " رحمان 1400"
نوروزی شاد با

رادیو کورش - فیلم رحمان 1400 جدیدترین ساخته منوچهر هادی بعد از فیلم جذاب آینه بغل می باشد می باشد که در تابستان 97 فیلمبرداری خود را آغاز نمود و بعد از حدود 2 ماه تصویربرداری آن در اواخر شهریور به پایان رسید . تهیه کنندگی این اثر بر عهده علی سرتیپی می باشد و فیلمنامه اش را بابک کایدان نوشته است که پیش از این نیز فیلمنامه فیلم پرفروش آینه بغل را هم نوشته بود.

محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری، ساره بیات و مهران مدیری بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند .

منوچهر هادی پیش از این فیلم‌هایی مانند «آینه بغل» و سریال‌هایی مانند «عاشقانه» را ساخته است. مهران مدیری که سابقه به نسبت طولانی در ساخت مجموعه‌های طنز دارد، پیش از این در فیلم‌هایی مانند «توکیو بدون توقف» و «دایره زنگی» بازی کرده است. محمدرضا گلزار نیز پیش از این با بازی در فیلم «آینه بغل» و سریال «عاشقانه» با منوچهر هادی همکاری کرده است.

سعید آقاخانی، دیگر بازیگر «رحمان ۱۴۰۰» سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «کامیون»، «آباجان» و «من دیه‌گو مارادونا هستم» حضور داشته است. او همچنین به تازگی به عنوان یکی از بازیگران فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده معرفی شده است. یکتا ناصر نیز پیش از این با بازی در فیلم «آینه بغل» با منوچهر هادی همکاری کرده است. ساره بیات، دیگر بازیگر این فیلم سینمایی، در سریال «عاشقانه» جلوی دوربین منوچهر هادی قرار گرفته است .

وداستان از این قرار است که : شخصیت اصلی داستان رحمان (سعید آقاخانی) مشکلات مالی بسیاری دارد و قصد دارد از مدیرعامل شرکت آقای جالوسی (مهران مدیری)کمک بگیرد ولی آقای جالوسی چکی برای سال ۱۴۰۰ میکشد و ….